Nytt år och nya möjligheter

2010 tillhör det förgångna och ett nytt år väntar. Idag är det 2:a dagen av det nya året och jag bara längtar tills jag får flytta in i MIN lägenhet. Jag har fått en hel del blockettips av min mamma och där är faktiskt en del saker som jag överväger att köpa. Jag berättar inte vad det är, inte än, med risk för att någon annan hinner före. ;)
Sen väntar IKEAs stora midvinterrea på mig, det här kan bara inte bli bättre! Summan på mitt sparkontot bara växer och det känns som jag kommer att klara mig rätt bra ett tag framöver eftersom jag har råd med en del saker nu.

Det här förväntar jag mig av det nya året:
- mindre stress (jag måste sluta stressa, och jag tror att det blir bättre när jag har flyttat)
- jag kommer att gå ner i vikt (vad sägs om att bo på tredje våningen utan hiss och nu får jag knappast skjuts till o från tåget/bussen... eftersom jag har lättare möjligheter att ta mig ditt själv nu)
- mer kreativa arbeten (mindre bussväntade = mer tid över till roligare saker)
- ett gladare humör och bättre välbefinnande

Det här hoppas jag på:
- att jag ska kunna tjäna lite pengar på det jag målar (för jag kommer få mer tid till mitt målande och tänker försöka satsa lite extra)
- att jag inte ska behöva bli FÖR fattig
- Att vi tar ytterligare ett steg framåt med Glidslem

Det var väl det hela för tillfället, nu blir det till att spela the sims och inreda hus. ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Hellooo och TACK!! Jobbar du kvar på buttericks? :) ja det hade varit kul att ses men det gör vi säkert! Ha det underbart,

Kram <3

2011-01-09 @ 20:17:42
URL: http://elinlillie.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: Hellooo och TACK!! Jobbar du kvar på buttericks? :) ja det hade varit kul att ses men det gör vi säkert! Ha det underbart,

Kram <3

2011-01-09 @ 20:18:09
URL: http://elinlillie.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: Hellooo och TACK!! Jobbar du kvar på buttericks? :) ja det hade varit kul att ses men det gör vi säkert! Ha det underbart,

Kram <3

2011-01-09 @ 20:18:34
URL: http://elinlillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0