Revolution i mitt liv

Jag bad om en revolution, och det har jag nu fått på gott och ont. ALLT är verkligen kaos just nu. Var ska jag börja? Det som bekymrar mig mest nu är att jag och tjejerna i bandet inte har en replokal. Den har blivit nedstängd eftersom brandsäkerheten där är åt helvete. Kul då. Och några andra replokaler finns inte hos dom som vi har replokalen genom. Jag är verkligen ledsen över detta. Var ska vi nu ta vägen? Efter mötet igår lovade alla att hålla ögonen öppna efter något nytt, men hur lätt är det? Om man väl hittar en lokal, så är den svindyr, och det har ingen råd med. Men om någon vet något, så tipsa gärna!

Kommentarer
Postat av: Johan

din gamla stuga

2011-02-05 @ 12:29:58
URL: http://johanstickar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0