Mitt nya liv

Jag var orolig för att jag inte skulle få råd eller ditten och datten, men jag får ju säga det, det är värt det. Jag mår mycket bättre och mitt självförtroende har skjutit i höjden. Märklig sak det där sista, men inget mig emot. :)

De första räkningarna är betalda (usch!) och jag börjar komma till rätta. Dock fortfarande ingen replokal, men jag får fokusera på annat sålänge. Mina pennor och penslar börjar åka fram och min kreativitet börjar komma igång igen. Det känns så underbart! På sista tiden har jag hunnit skapa mig ett örhänge och skissa på arbetsprover till serieskolan. Låter kanske inte så mycket, men det känns inte lika framtvingar som det faktiskt var innan jag flyttade.

Det som känns så skönt också är att jag har nära till stationen, där det går både bussar och tåg ganska ofta. Och jag får ju säga det att i helgen var det hallelulja-moment, då jag var på tivoli tills de stängde, vid fyra tror jag det var, för att sen ta tåget hem till Ängelholm kvart i fem på morgonen. En söndagmorgon! Kan det bli bättre? (Kan, kan det väl men för mig är det här rena Stockholmslivet)

Jag är glad. Riktigt glad!

Jag ska försöka komma igång och fotografera lite mer av mitt vardagsliv, det ser lite tomt ut i mina inlägg här på bloggen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0