Love is in the air

Idag känner jag mig fånigt glad. Det gör såklart ingenting, jag passar på att njuta av stunden. När jag ändå har en hel del energi blir det till att diska och sånt där som är ganska tråkigt, men jag är lika glad för det. ;)
Mitt förbaskade paket har äääntligen kommit! ...som jag skulle ha fått för 2½ vecka sen. Åh.

I måndags var det alla hjärtans dag, det har nog ingen missat. Jag gjorde geishacupckaes och bjöd min pojkvän på middag, det blev chilistekta räkor med ris och vitt vin till. Snuskigt gott. ;)

Det här fick jag av honom:
Det blir en del bakande framöver känns det som. :D



Just det ja, jag skulle ju lägga ut lite bilder på min lägenhet... Ska försöka få det gjort i helgen, då ska jag nämligen städa och lite sånt här eftersom jag fyller år. Det står fortfarande en och annan flyttkartong men det får jag stå ut med ett tag till. En stor vägghylla skulle sitta fint också.

Over and out för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0