Glamrock

Till min födelsedag ville jag ha temat "mig själv," haha, eftersom förra helgen var min helg (jag gjorde egentligen dom här naglarna innan min födelsedag, men har inte fått tummarna loss till att lägga upp bild förräns nu) så ville jag att det skulle vara lite "jag" över det hela... Blev lite väääl "glamrockigt", men jag är nöjd ändå. Det är lila, svart (under det lila) och silver.



Det här använde jag:


Från vänster:
Isadora Base/top coat, glitterpulver från panduro (den här lilla burken ingick i ett litet paket med andra glitter, det finns större burkar), silver och svart nailart nagellack och något random svart, vet inte vad det är för märke... Men det är svart. ;)

Jag tycker att glitterpulvret glittrar mycket mer än dom glittriga nagellacken (vet inte vad det beror på, Viva La divas glittriga nagellack är dock OK) sen att man har det förbannade pulvret överallt är en annan sak, men vad gör man inte för konsten? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0