Ny TV + Nintendo Wii

Nu har jag köpt det, Nintendo Wii, en svart konsoll där jag fick Mario Kart till. Jag köpte även till en extra ratt, kontroller och Dance 3. Jävlar, dance 3 är riktigt roligt tycker jag, feta partydängor (inte min musiksmak egentligen men jag kan bara inte låta bli att ryckas med faktiskt) i fredags släppte jag och Jessica loss till detta peppande spel, vi blev svettiga som jag-vet-inte-vad och grymt roligt var det. Nog kan man förbränna ett och annat kilo på det där, med tanke på att vi hade träningsvärk dagen efter, HAHA! Av ett tv-spel...

Har även FÅTT en ny tv och jag tycker den är fetare än fetast (om man jämför med min gamla, som farmor fyndade i soprummet... och som inte har någon fjärrkontroll till) det är en platt-tv som ska hänga på väggen, som pappa ska hjälpa mig med. Och ja, jag fick med en fjärrkontroll. ;)

I och med fjärrisen kunde jag leta fram nya kanaler som jag inte har haft innan. BONUS! Jag är så lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0