Smyckestavla

Jag vet inte hur många gånger jag har svurit över den där skålen med alla mina smycken i. Halsband som trasslar ihopa sig med varandra, örhängen som skaver mot de andra smyckena och helt enkelt; jag hade dålig överblick över mina smycken. Då kom jag på den geniala idén, varför inte göra en smyckestavla? Jag fick idén en gång från en tidning där dom hade satt upp krokar på en vägg och hängt upp sina smycken där. Men jag valde att göra en tavla! Busenkelt, en canvastavla på ram, ett roligt tyg, häftpistol och ståltråd (varför inte hönsnät? Men nu hade jag inget sådant, jag fick göra mitt nät själv)

Det här blev resultatet!
En ordentlig överblick och dessutom rätt så dekorativt. :)
(Jag tycker inte tyget riktigt kommer fram till sin rätt i det där ljuset, men skitsamma!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0