Helsingborgsfestivalen

Okej, det är en vecka sen den slutade nu, men jag tänkte slänga upp lite bilder från festivalen.
Årets festival var lite till en besvikelse, det var en del småsaker som gjordet det, men men.
Vi har inga bilder från när vi i Glidslem spelade, men det gör inget, för det var sämsta spelningen vi någonsin har haft, så vi vill helst glömma den. Men tack till er som som kom och tittade!

Första kvällen var vi och såg vår vän Sassa när hon spelade på den stora scenen. :)


Foto: Jag

Fredagen var jag skittrött egentligen, men jag och Jessica kämpade oss in till Helsingborg för att se The sounds.


Foto: Jag


Foto: Jag


Foto: Jag

Lördagen blev som sagt en besvikelse, tänker inte gå in på detaljer, men kvällen blev i alla fall lyckad, då jag hade grymt roligt hela natten och en bit in på morgonen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0