Take it or leave it

Jag vet att jag är en jävla kossa ibland, men alla har vi våra dåliga sidor.
Eller? det är kanske inte tillåtet att ha dåliga sidor? Det är kanske inte tillåtet,
att inte vara som alla andra? Det är kanske inte tillåtet att ha mer känslor som
stormar runder än en "normal" människa? Det är kanske inte tillåtet att ha lite
andra målsättningar än att skaffa jobb, villa, husvagn, barn och en hund?
Visst fan, vi är ju i Sverige och då borde det ju egentligen vara så.

Men jag är inte sån. Jag har aldrig varit det och kommer aldrig att bli det heller.
I sånna här fall är jag jävligt glad för den styrkan jag har, att kunna sätta ner
foten och säga ifrån - det här är inte jag, take it or leave it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0