Marknad i Markaryd

Idag blev det en sväng till Markaryds marknad. Där fyndade jag tre t-tröjor för 50 spänn (sånna där t-shirtar dom alltid säljer, som jag alltid är snål för att köpa, dom kostar annars runt 120 kr styck) så det var strålande tyckte jag! Lite fler nya tröjor att klippa sönder, jajemän! Har inga bilder på dom just nu men det blev en med pink floyd-tryck, en motörhead och en som där står ANALKLÅDA på, hahaha, mycket roligt tyckte jag!

Sen blev det middag och öl hemma hos Stefans pappa, riktigt gott och mysigt. En perfekt lördag om man frågar mig. :)

Det som återstår av den här kvällen blir mest tv, gräddbullar (som jag även köpte på marknaden) och the Sims. :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0