En ondare onsdag

Jag tror att jag håller på att bli sjuk. Jag är konstant hungrig, trött och känner mig överdrivet känslig. Då brukar det pågå något ont i kroppen. Jag är varken snorig eller har ont i halsen, men det är nog på gång. Jag brukar bli såhär innan jag ska bli sjuk.

Och när vi ändå pratar om onda saker... Jag har så förbaskat ont i foten. Eller ja, inte "förbaskat ont" men den gör ont. Jag kan ignorera det, men jag har gjort det tillräckligt länge nu. Egentligen borde jag leta upp mina gamla gymnastiksor och ha dom på mig när jag jobbar. Att redan ha känsliga fötter och sen gå och stå i platta skor flera timmar i sträck får dom att lida ännu mer. Det är inte bra. Jag kan paja rygg och resten av kroppen om fötterna skulle gå sönder. Då är det värt att ha ett par asfula skor på sig... jag ska ju bara ha dom på jobb.

På söndag röstar vi, någon som vet vad dom ska rösta på än? Jag är rätt säker på vad jag ska rösta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0