Efterlyses: Mer tid

Jag skulle verkligen vilja ha mer tid. Men nu ska jag akta mig för vad jag egentligen önskar mig. Eller rättare sagt, jag måste ta mig mer tid. Jag har en hel hög häftigt smink som bara ligger som jag vill prova. Nu är det inte vilket smink som helst, det är saker som man bland annat kan bygga köttiga sår med. ;) jag är såå suuugen!!! Men det har bara inte blivit av än. Kanske på söndag? Vi får se.

På fredagkväll ställer jag upp mina tavlor i skylfönsterna på Buttericks, jag är inte riktigt klar än, så jag får väl sätta lite fart. Mina visitkort har också kommit. Blev inte alls som jag hade tänkt mig, min mönstrade lila bakgrund syns inte över huvudtaget. Så frågan lyder; är det något jag kan gnälla om eller har bakgrunden bara varit för mörk för att det ska synas i trycket? Vet inte vilket. Annars är helsvarta visitkort rätt häftigt. Texten på kortet är visserligen ljus så man ser i vad där står. Tur det, haha.

Nu blir det te och färga min gräsliga gul/bruna utväxt. Platinablond, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0