Att känna sig halvrik

Idag fick jag pengar av mamma som hon var skyldig mig. WOHO! Det kändes som en liten boost i plånboken. Jag har lagt undan 2000 kr från min senaste lön, och än har jag inte rört dom pengarna. känns skitbra! Och det är ungefär en vecka kvar till lön så det känns som jag faktiskt har lyckats hålla i pengarna nu. Litegrann i alla fall. Men för att återgå till min hundralappar som jag fick, så blev det en vända till Systembolaget. Inte bara för att jag hade pengar, jag ska fira min pojkväns mamma i helgen och behövde inhandla lite alkohol ändå. Och så finns där en likör på systembolaget som jag har spanat in så många gånger... och det är ju enbart för flaskans skull. Sen att det är god är bara ett plus. ;)



Mums! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0