Storshopping

Eftersom jag fick lön idag gick jag lös på bland annat sakerna på jobb och lyckades handla saker för nästan 700 kr. Inte dåligt det inte! Jag införskaffade mig dom där linserna i ett tidigare inlägg, en rökmaskin (en liten som man har i en skål på bordet för lite cool halloweeneffekt, haha) och en hatt som jag tror jag ska ha på mig på Halloween. Men vi får se, något eget hopkop kommer det i alla fall att bli. :)

Efter det åkte jag ut på Familia och shoppade vidare, jag kom hem med två par skor och två par nya örhängen. Det ena paret skor är gympadojor, mindre snyggt men det mest bekväma man kan ha på jobb, jag har annars alltid ont i fötterna efter att ha varit där... så jag tänke att det är nog dags att lyssna på kroppens signaler och införskaffa mer fotvänliga skor. Dessutom blev det ett par skor i skinimitation med en liten klack, lite finare skor alltså. Inte helt fel!

Nu ska jag ta bort mitt smink och prova mina linser. Wooohh!!! Dessutom har jag vänt upp och ner på källaren i jakt på kläder tills på lördag, och jag kan ju säga det, jag letade efter en kjol idag, men hittade inget fint, och så hittar jag den mest perfekta kjolen i källaren! SCORE! Sen resultatet av outfiten kommer senare... Typ efter helgen. ;)

Ha en rolig Halloween!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0