Me löves oktober



Det råkar ju faktiskt vara min absoluta favoritmånad
på hela året just nu! Oktobermånad... vilket innebär HALLOWEEN! Jag kan verkligen ALDRIG få nog av dödskallar, blod, gravstenar, blek hy, vampyrtänder, pumpor,
djävulshorn och allt annat som tillhör katergorin "morbid" eller "läskigt." Dessutom är et ju höst, jag älskar de kalla vindarna och de färgglada löven som är överallt. Hur ni hur jag skriver med kärlek? JAG ÄLSKAR DET!

för mig hade det lika gärna kunnat vara Halloween året runt (så har jag det nästan ändå, som sagt, jag får ALDRIG NOG av alla dom där sakerna) så nu till min stora fundering, vad ska man klä ut sig till i år? Den här gången ska jag faktiskt försöka komma på något nytt, dock är ju vampyrer min absoluta favoritgrej, men något annat hade också varit kul... men vad?

Jag funderar på häxa, djävul (vi jättemånga fina djävulshorn på jobb!!!), leopard, pirat eller återigen vampyr... Något som är "glatt" är jag inte särskilt pigg på... inte zombie heller, det är helt uteslutet kan jag säga.

Vad ska ni klä ut er till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0