Hostmåndag

Sjukligheterna fortsätter och hostan förvärras. Febern har dock försvunnit vilket är skönt, men hostan retar gallfeber på mig. Inatt har jag nog bara lyckats sova två-tre timmar, det säger jag utan att skoja. Det gjorde inte så mycket, jag har sovit jättemycket hela helgen men jag känner att sömnen börjar ta ut sin rätt nu. Ögonen går nästan i kors... så det blir sängen nästa.

Jag har tänkt ut min halloweenutsyrsel nu, och jag tror att den kommer bli bra. I helgen som var nu provsminkade jag min pojkvän, och det blev riktigt bra. Det var till och med så att jag kände att jag inte kommer att synas. HAH! Men det blir vad man gör det till, jag tänker gå i samma tema som min pojkvän litegrann, men tänker köra min egna version av det jag tänker klä ut mig till. ;)

Jag ska i alla fall komplettera outfiten med dom här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0