Halloweenpynt

Nu ska jag minsann ta och halloweenoynta lite! Har en liten pumpalykta här som skriker efter ett litet värmeljus, så det blir väl till att fixa den till en början. Sen på jobb har jag lagt undan två pumpalyktor som jag hade tänkt ha utomhus, får väl se om dom hamnar utanförr dörren eller om jag har dom där inne istället. Och givetvis spindelnät MED glittriga spindlar. Håhå, lite glamouröst får det ju vara... ;)

Och med tanke på Halloween, jag går och funderar hela tiden på vad jag ska klä ut mig till... Jag har funderat på djävul, men eftersom det är ganska standard så blir det kanske lätt lite tråkigt... Eller nja, det blir vad man gör det till, men jag har lite andra idéer på gång, så vi får se. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0