Turkos

Jag ska prova en ny hårfärg. TURKOST! Har jag aldrig haft innan, tänkte att det var på tiden det kom någon ny färgklick i håret. ;) Jag ska gå och skölja ur den nu, det här ska bli intressant!



Bilden på resultatet (eller eländet) kommer nog efter helgen, innan dess har jag inte tid, imorgon har jag nämligen mycket att stå i. Det blir till att åka till stan i god tid, med gitarr och väska för att dumpa av det hos L, sen ska jag ner i stan och köpa en gitarrväska, sen ska jag jobba, efter det blir det att hämta cymbaler och kick hos M och SEN tillbaka till L. Shit, sån röra. Men så är det! Sen sover jag hos L, lördag morgon klockan nio går Göteborgsbussen.

Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej där



Blir säkert ybersnyggt. Turkost är fint :)



/Sarah

2010-11-28 @ 20:13:38
URL: http://smatingostorasaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0