Måndagsharmoni

Mitt liv är just nu på topp. När man vaknar en måndagsmorgon och leendet sitter kvar sen helgens äventyr, DÅ har man verkligen haft en bra helg. Spelningen på Bara Rock gick asbra och det var galet mycket folk. Så mycket folk att inte alla fick komma in... Tråkigt att inte alla fick komma in, men samtidigt så känns det rätt häftigt. Bandet som spelade efter oss var också grymma. Sångerskan är dödscool!

För övrigt hade jag en riktigt kul kväll. Många vänner, gratis öl (begränsat antal, men 5 gratis öl var i bandet är inte att klaga på) och många nya ansikten. Senare på kvällen fick jag höra från L att (nu är jag urusel på namn, kommer inte ihåg) men att någon från det gamla svenska punkbandet Kriminella Gitarrer hade varit där och sett oss. DET tycker jag är coolt! Hoppas att han gillade oss också...




Glidslem in Action på BARA ROCK!


Och en bild på Slöa Knivar. Vi tackar för lånet av både förstärkare och trummor.

Nu taggar vi inför nästa äventyr i Göteborg den 27:e november. Stödspelning för Punk Illegal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0