Dagen med stort D

Bussbiljetterna till Göteborg är nu fixade, vilket känns riktigt bra! 1200 kr fattigare, men vi ska ju få reseersättning så egentligen blir jag inte fattig alls. Det känns som det blev mycket pengar, men jag beställde ändå biljetter efter billigaste alternativet, så det är kanske inte så mycket pengar för 4 ungdomar, tur och returbiljetter? Lördag morgon ker vi!

Idag är dagen med stort D, jag hoppas innerligt att det här kommer att gå bra. Jag tror nog det ska göra det, det är inte precis så att jag är osäker eller har sökt detta halvhjärtat. Nej, jag vill detta. Och jag hoppas att samma känsla kommer hänga kvar hela vägen om det nu går för sig. Men varför skulle det inte göra det? Det handlar ju ändå om att rita. Det kommer att gå bra, det har jag bestämt mig för. Jag är väl förbered, vad ska hindra mig?

Se upp världen, för här kommer jag!



En väldigt snäll bild på mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0