Sommarens början

Vädret nu i helgen har varit underbart, för min del blev det att panikåka till Väla och köpa sandaler. Jag är mycket nöjd med mitt köp, sandalerna är kalasfina! Dessutom har jag bestämt mig för att åka på festival på torsdag, jag är nästan säker på att vädret kommer vara skit, men vafan, det blir vad man gör det till! Jag ska till Siesta i Hässleholm, och ser mest fram emot att få se Thåström och Babian. :)
Imorgon blir det till att rota fram festivalkängerna, tältet och sovsäcken. Jag hoppas att tältet inte har möglat och att sovsäcken är duglig. Men dom är säkert i toppenskick, jag är trots allt rädd om mina grejer.

Nu ska jag skriva en lista på allt jag behöver, sen blir det inte mycket tid över i veckan till att fundera ut vad jag behöver, jag ska ju hinna införskaffa diverse matgrejer och alkohol innan resan till festivalen börjar. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0