Ingen vila på Siesta!

Nu är jag hemma igen! Eller rättare sagt; jag kom hem igår. Men det är inte först nu som jag har satt mig vid datorn för att informera omvärlden om min existens och för att ladda upp lite bilder. För att göra en kort sammanfattning av det hela, har jag haft grymt kul hela festivalen. Hittills har det varit den roligaste festivalen. (Augustibuller 2006 var inte heller dumt, men det är fyra år sen så jag har antagligen glömt hälften) Mitt humör har varit på topp trots svinkalla nätter och en och annan huvudvärk. Tänkte lägga upp lite bilder på Thåström som jag har tagit, några camping eller festbilder orkar jag inte lägga upp, eftersom dom är på tok för många.



Jag tycker själv att jag fick en del bra bilder, även om jag "bara" har en digitalkamera. Tacka vet jag Canon. ;)
Jag har fler bilder än bara dom här, men eftersom de flesta nästan ser likadana ut, så blir det bara dom här bilderna.

  
  
  


Då får nog bli några uppförstorade bilder av det här känner jag! Och som ni kanske förstår, stod jag längst fram. Nästan i alla fall, jag hade Linnea precis framför mig. På jobb idag fick jag höra att en kollega hade sett mig på sydnytt, där jag hade stått och skrikit, antar att det var när Thåström spelade, för det var bara där jag stod längst fram. Jag ska se om jag hittar det där klippet. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0