Glidslem i Uppsala

Nu är jag hemma igen och resan har bara gått bra. Vi hyrde bil från OKQ8 och drog iväg. Från Helsingborg till Uppsala, sen från Uppsala till Munkedal för att lämna av Linnea och Malin på Punk Illegal (Från början var det tänkt att alla i bandet skulle dit, men det blev för dyrt när det gällde bilen och sen krisade ekonomin litegrann för oss andra) och sen körde vi hem. Själva giget gick också riktigt bra, det var inte så mycket publik men dom som var där verkade gilla oss. Bästa berömmelsen var nog från han som hade fixat dit oss, "fan vad bra ni var, jag ska se om jag kan fica något större till er." Underbart, så jävla underbart. När vi ändå pratar om hur underbart allting är, kommer här tre underbara videor från kvällen, först ut är "Fördömdas fabrik," till följ av vår senaste låt "jag vill ha en revolution" och sist men inte minst, önskelåten "Borgarslakt." Enjoy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0