En lugn lördag

Ikväll ska jag inte göra ett skit! Kanske dricka någon cider och titta på film. Men jag kommer nog vara lite mer kreativ än så, jag ska nog rita eller måla något... Om inget annat får det bli en ny bloggdesign. ja, det ska jag göra! Jag har tänkt på det ett tag, men hela tiden dragit ut på det i väntan på att lyckas fånga en snygg bild på mig själv. (höhö ego) Men den bilden har jag inte fått ännu och det känns som det kommer att dröja ytterligare. Nu blir det därför en ny design. Hur den ska se ut vet jag inte än... Ni får se sen helt enkelt. ;)


Kommentarer
Postat av: Lilly

Spännandes. :D Gjorde själv om min bloggdesign idag. Något ego här med. Behövs ibland.

2010-06-12 @ 18:43:05
URL: http://saxros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0