bakfylla of doom

Fyfan alltså, jag har aldrig varit med om en värre bakfylla än den jag har haft idag. Eller rättare sagt; har. Klockan är tjugo över tio och hela skiten BÖRJADE gå över för två timmar sen. Jag känner fortfarande att kroppen är svag och ynklig, men som många vet så tar det mycket på kroppen när man spyr... Och jag har gjort det 6 gånger idag. Helt jävla sjukt. Nu har jag i alla fall lyckats få i mig yoghurt med müsli samt lite pasta. Jag fick inte ner något alls innan, inte ens lite vatten (!) förräns det kom upp igen! Galnaste och jävligaste bakfyllan någonsin, herregud, jag som brukar predika om hur man slipper bakfyllor. Jag framstår inte alltid som det bästa exemplet då kanske... Jaja, shit happens och det börjar i alla fall gå över, skön det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0