Sammanfattning av GBG-giget

Jag glömde mitt minneskort till digitalkameran i datorn, riktigt jävla uselt. Men på det hela hade jag en videokamera som jag fick låna av min mamma... Tråkigt bara att den var en stor besvikelse. Vet inte om jag ens vill lägga upp någon video på youtube, både ljudet och bilden är riktigt dålig. Nåja.

Annars var det rätt kul, mindre kul att gatorna i Göteborg går huller om buller, vi irrade omkring med bilden i en timme innan vi hittade rätt. Men vi hittade i alla fall fram till slut, och det är ju det som räknas...
giget gick asbra, där var inte så mycket folk, men det värmde ändå att där var några stycken som hade kommit dit bara för att se oss (!). Även de andra som inte hade trott att vi var något, fastnade för oss. Några kom fram efteråt och pratade ut från sitt hjärta, sånt är alltid kul att höra, det är ju sånt som får en att tro på sig själv lite mer och fortsätta framåt.

En tjej vars namn Johanna, skrev en jättefin kommentar till oss på Myspace:
Tusen TACK för LJUS och HOPP i gårdagsklubbens ( "Centurion" hette den visst ) fullkomliga mörker av praktexempel på medelklassens värsta oförmågor  i ämnet musikkunskap:)
NI VAR helt enkelt HELT GRYMMA, och jag hoppas se er snart igen i göteborg.

Gillar inte normalt att dizza andra band, men de som gick på scen (vad de nu hette) efter er var tyvärr verkligen i de grövsta laget av riktigt usel musik.

Dessutom ska tilläggas att ni med säkerhet gjort gårdagens gig minst lika grymt
även om de andra banden på scen under kvällen varit bra.

NI VAR inte "bara" KVÄLLENS HUVUDAKT; ni kommer med stor sannorlighet LIGGA KVAR I MINNET mitt som en av årets få RIKTIGT BRA koncertupplevelser för mig!

Stay punk,pepp och hyllningar i mängder
från ett av göteborgsfansen

Kommentarer
Postat av: john

Du är snart en riktig superkändis som hon häftiga som jag inte kan namnet på.

2010-07-03 @ 01:54:12
URL: http://johanbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0