En perfekt söndag

Idag gör jag absolut ingenting och njuter av min ledighet. Fredags bestod av Linneas 20årsfest efter jobb, igår blev det ytterligare jobb 4 timmar (jag tog det lugnt med alkoholen, ingen hit att vara bakfull på jobb) sen blev det resturang med min underbara Stefan. Det var en riktig myslördag, det blev en hel kinesisk meny med både förrätt och efterrätt. Efter att vi hade blivit mätta och trätta åkte vi till min mormors lägenhet som jag lånar förtillfället, och tillbringade resten av kvällen där. Det var så skönt att inte göra någonting. Lördagskvällen var perfekt, där var en del bra filmer på tv så jag har ingenting att klaga på.

Den här dagen ska jag inte göra ett skit heller, det enda såfall är att jag ska åka hem till Stefan och sova där inatt. Den kommande veckan blir det en hel del påhitt! Imorgon är det först jobb som gäller, sen sista repningen inför de kommande spelningarna. Tisdag och onsdag är jag ledig, då åker jag och Stefan (förhoppningsvis) till Nordens ark ovanför Göteborg. Vi ska boka hotellrum och bara lyxa oss rejält (så gott det går i alla fall). Det blir lite till att ladda batterierna inför spelningen på Helsingborgsfestivalen. Efter det blir det väl lite festande och yrande på stan, för någon mer HBG-festival blir det inte för min del. Fredagen sen ska jag jobba och efter det åker jag och resten av tjejerna till Ängelholm, där vi ska spela på någon privat festival, som kallas Fröidhafestivalen. Spännande! Och på lördagen är jag bjuden på bröllop, så det blir full rulle hela helgen.

Nu ska jag packa de sista grejerna och väcka Stefan, sen bär det av till ö-a. :)

Kommentarer
Postat av: Vera

Häftigt sko på nelly, jag röstade självklart! ^^ du får gärna rösta på min bild men bara om du vill såklart! http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram

2010-07-26 @ 17:40:44
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0