2 dagars ledighet

Idag har jag en ledig dag, även imorgon är jag ledig. Det känns faktiskt riktigt skönt även om jag inte jobbar sådär överdrivet mycket egentligen. Men ibland vill man ha en eller två dagar då man knappt gör någonting. Tanken var ju att jag och Stefan skulle åka till Nordens ark, men efter ett flertal försök att få tag på någon form av personal så sket jag i det. Vi åkte till Skånes djurpark idag istället, det var rätt trevligt även om hälften av djuren såg ut att vara nerklubbade totalt. Det var ganska kvavt ute, så jag förstår fullständigt att dom inte orkar göra något. Om inget annat, har blivit jävligt immuna mot skrikande ungar, för hela stället kryllade av barnfamiljer. USCH! Men vistelsen var i alla fall trevlig, kanske inte samma stil som nordens ark (jag hade väldigt gärna fått se både tigrar och snöleopard) men det får bli en annan gång.
Eftersom jag är hemma hos Stefan nu blir det inga bilder... han har bara internet till sin egna dator, dvs han saknar en raouter så jag får bara sitta här en liten stund, sen ska han spela sitt fördömda datorspel.
Tjofräs!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina! Länk finns på bloggen!

2010-07-31 @ 12:11:13
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0