Just nu, just idag

Nu har jag en period då jag har blivit asdåligt på att blogga. Varför? Kanske för att jag inte riktigt har lust och ork. Men jag borde ha det, det är kreativt och man får använda fantasin. Skärpning? Jomenvisst, tänkte försöka bli ännu mer kreativ, men innan jag kan bli det, måste jag röja undan på mitt rum. Är där kaos, är det lite svårt att sätta sig ner för att skapa något fint. Usch. Imorgon är jag ledig, så jag bör ta tag i saken då. Sen funderar jag på att eventuellt videoblogga. Hahahahhaa, jag kan inte säga ordet, får bara tänka på alla fjortisar som står framför speglen med sin kamera och pratar om deras ganska (jävligt) ointressanta dag i skolan. Eller när dom var på Gina Tricot... Inte för att det är något fel på Gina Tricot, men jag känner bara "vad fan är det här?" när dom står och babblar om sina leggings, REA-koftor och när dom var på "donken" och köpte en cola. Hahahaha, nej, jag vill göra något mer... kreativt. ;)

Vi får väl se vad det blir utav det hela. Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0