Intervju + Recension

Igår förmiddag ringde tidningen City Helsingborg och väckte mig. De ringde i samband med popkorn, och hade valt ut 4 band utav 24 som de skulle intervjua, just för deras udda bandnamn... och vi är en av dom. I och med dom väckte mig, så jag vet jag inte riktigt vad jag svarade, ganska bra blev det ändå, är inte helt nöjd med fråga två, när jag läser det skrattar jag nästan så jag dör, men skit i det, gjort är gjort.



HÄR kan du komma till dagens nättidning, om du inte råkar ha pappersexemplaret.

Dessutom har Mikael Sörling, som jobbar för tidningen Close up-magazine, recenserat vår demo. Recensionen kan du läsa HÄR!

Sörling kommer även att göra en intrevju med oss. :)

PÅMINNELSE! Idag börjar första omgången av popkorn, och om två veckor, den 27:e januari för att vara exakt, är det vår tur. Sugen? Kom då till the Tivoli, insläppet är 19.00 och inträdet kostar 50 kr. KOM OCH STÖD OSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0