Ett bra liv

Just nu befinner jag mig i min mormors lägenhet. Anledningen till det är att hon är bortrest, och jag lånar hennes lägenhet för tillfället. Vattnar blommor, hälsar på vänner och lite så.

Idag är en sån dag då jag bara känner för att tänka. Jag orkar liksom inget annat. Vad jag tänker på? Allt. Jag hänger inte riktigt med i svängarna här, dagarna går fort, alldeles för fort. Allt händer på en gång känns det som. Att kunna stanna tiden känns lockande just nu. Bara ta en paus, andas och känna att jag lever. Jag mår inte dåligt över något, tvärtom, mitt liv har verkligen tagit fart och allt rullar på i just rätt riktning. Jag har faktiskt aldrig mått bättre. Jag har det som jag älskar och brinner för mest, mitt band, ett lysande band dessutom. För att inte tala om mitt jobb, jag har alltid roligt där och har bra arbetskamrater. Allt är bra, lite för bra.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Känner igen känsla fast ändå inte.

2010-01-24 @ 21:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0