En snorig måndag

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna. Det har varit världens bästa helg och inatt hade jag en dröm som jag är vädligt nöjd med. Inget speciellt egentligen, men jag kan inte låta bli att undra om den betyder något. Om nu drömmar är vägvisare... Jag tror visserligen inte på det, snarare är det väl om vad man har i tankarna. Men man vet ju aldrig. I alla fall, jag drömde att jag var hos en tatuerare, antingen som praktikant eller som lärling, och skulle rita en bild till en kund. Av någon jävla anledning skulle hon ha en bild på toalettpapper (!?) som sitter i någon form av hållare. Märkligt. Men skit i det, det är som dom sa i LA INK en gång; "Oavsett hur mycket man vet om tatueringar, finns det tatueringar som man aldrig kommer kunna förstå." Kunden blev nöjd och tatueraren som jag var hos blev nöjd. Det tyckte jag var lite fräckt! Den här drömmen har kanske med att göra med min egna tatuering som jag håller på att skissa på. För jag tänkte att nu jävlar ska jag boka tid, för det ramlar in några tusenlappar på kontot på fredag. ;)

Idag ska jag jobba och senare ikväll blir det nog lite målande. Just nu är jag väldigt nöjd med min tillvaro. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0