En fantastisk vinter

Trots svordommar om att bildörrarna sitter fast, kaos i hela landet och bitande kyla, så älskar jag den vinter vi har nu. Folk bara gnäller hela tiden, men allvarligt nu, en hel vit vinter eller bara regn och blåst? En vit vinter såklart! Jag har nog aldrig känt mig såhär glad någon vinter över huvudtaget, det kan ha att göra med att jag har jobb och är gladare helt enkelt, men vädret piggar faktiskt också upp mig. Till skillnad från en grå och bäcksvart vintern har vi en ljus vinter. Snön lyser upp så fint och jag myser. Än har jag inte byggt någon snögubbe eller igloo som jag har velat göra, men det kommer nog. Imorgon är jag ledig. Det är ändå slutet av februari, det vill säga att våren kommer snart och då smälter denna fantastiska snö. Vem vet när vi får se en sån här vinter igen? Nej, imorgon ska jag ut och njuta, låta snöns kyla få bita mig blå, för jag ska njuta riktigt ordentligt av denna fantastiska vinter.

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Hej har några frågor som du förhoppningsvis har svaren på :)

Ni säljer hårfäger i skrikiga färger på Buttericks va?

Sen undrar jag om du vet ifall ni har de två färger jag står emellan.

Antingen gult eller rött, den röda kommer jag ihåg fanns i två varianter den som gick mer åt orange och den som var röd röd men blev mer rosa efter var tvätt, är inte ute efter den som blir orange utan den andra.

Har för mig att den hette rouge på den tiden men det kan ju vara ett annat märke.



Nu ska jag sluta babbla och hoppas på svar +ler+

2010-02-26 @ 00:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0