DAGENS FYND

Idag har jag minsann fyndat! Det har gjort mig glad, men det som har gjort mig gladast är ändå klänningen. Ni som känner mig häpnas nog över att klänningen INTE är helsvart. Det är väl som så, att jag har smalnat lite och självöfrtroendet har skjutit i höjden. Härligt det! :D

Det blev även ett part hjärtformade solglasögon från Buttericks (jag är en sucker för solglasögon), "pirat-bandana" som också är från Buttericks och ett ceriset skrivblock för mina kreativa kvällar, dvs låtskrivarbok. Klänningen är från H&M, 150 kr och satt asbra! Det roligaste är också att den är storlek M, annars brukar L sitta bäst för min del. Men antagligen så har väldigt många människor provat klänningen, så den har töjt sig. Hahaha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0