Söndag 3:e advent

Idag är det 3:e advent och jag har fortfarande inte fått upp något julpynt. När ska jag få ork till det? Känns som det inte är lönt förräns jag har fått svar angående lägenheten. Imorgon är det måndag och troligtvis får jag besked då. Och jag hoppas innerligt på ett positivt besked... för jag behöver verkligen den. Mer än någonsin... Eftersom skånetrafiken har varit och ändrat på busstiderna... vilket har blivit dummare för min del, om jag nu ska bo kvar hemma. Får jag lägenheten är det positivt för Ängelholm har utökat sina pendlingsmöjligheter till Helsingborg (:D !!!). Jag vill nästan se det som ett tecken (jag tycker många saker tyder på det iofs) men vågar inte lita helt på det. För tänk om jag blir besviken? Nej, det får inte hända.

En lägenhet skulle var den allra bästa julklappen det här året. Speciellt DEN lägenheten som jag tittade på. *önskar hårt...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0