Onödigheter

Jag anmälde oss till popkorn på the Tivoli även detta året, och vi kom med! Det jag inte visste när jag anmälde oss var att vi har en annan spelning 26:e januari, vilket jag trodde skulle vara på en helg och inte på en onsdag... Osis blev det när vi ska spela på Tivoli samma dag. Jag mailade i hopp om att kunna byta datum i efterhand, men då skulle jag ha varit jävligt snabb med att kontakta de andra banden på själva JULDAGEN för att byta dag, och sen ge besked om hur det blev IGÅR. Men vem fan gör sånt på en julhelg? Jag orkar inte heller lägga ner så mycket tid på det där. Ni kan säkert förstå att jag är både arg och besviken, och har god lust att ta ut min ilska på personen som inte visste exakt datum för spelningen på Bara Rock. Jag vill väldigt gärna spela på Tivoli men eftersom den andra spelningen dök upp först får det bli den... Inget dåligt med det, det är en stödspelning för cancerfonden så det är ju en fin grej och för några av oss betyder det extra mycket. Men ändå. Jag kan inte låta bli att känna mig besviken eftersom vi hade kunnat planera det här bättre från början. Känslan av att vara orättvist behandlad finns där också, det inte precis så att jag har all tid i världen på att sitta och vänta på ett datum...

Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan, gillar du ett extra gott skratt om dagen ?

Kolla då in min blogg & få de där extra skrattet som livar upp dagen ! :)

2010-12-27 @ 14:11:19
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0