Nyårsafton

Självaste nyårsafton! Och jag jobbar. Visserligen bara till klockan tre, så jag hinner (förhoppningsvis) vila lite innan kvällen och nattens påhittigheter. Jag har jobbat nio till fyra hela veckan (förutom igår, då jobbade jag ändå till klockan sex...) så ni kan gissa om jag är trött. Jag MÅSTE sova en stund sen annars kommer jag lägga mig vid tio ikväll, och hur festligt är det på en skala?

De problem som har gjort mig upprörd och gnagt inom mig en vecka har jag nu lagt bakom mig. Det är slutdiskuterat och slutpratat, om någon öppnar sin trut och säger något går jag i taket, för även jag känner mig orättvist behandlad. Punkt.

Jag har förutspått att den här dagen inte kommer att ge så mycket folk, men det gör kanske inte så mycket... då har jag tid att torka av hyllor och annat som har blivit skitit i med vädret.

Nu ska jag göra något vettigt. Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0