Göra om, göra rätt

Okej, ibland är jag jävligt bra på att dra förhastade slutsatser och enbart se min uppmålade fantasi framför mig. Det har bara blivit missförstånd... för idag fick jag reda på vem som höll i spelningen på Bara Rock. Jag fick nästan en smärre chock, för det här är faktiskt en go tjej som jag har råkat kasta skit över. Ooops. Men jag visste ju inte. Jag hade målat upp en bild av en random diva som tror att den är något och gör lite som den behagar, det var där jag kände att det finns faktiskt bättre saker att göra än att vänta på ett datum.

Det hade kunnat bli bättre av det här. Men skit i det nu, gjort är gjort och jag har bett om ursäkt för missförståndet. Mer än så kan jag inte göra, för det var ju faktiskt inte meningen att såra någon på vägen. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0