Chansen är stor

Jag väntar fortfarande svar om lägenheten. Beskedet skulle komma efter den 10:e december och det är den 13:e idag. Luciadagen om man ska vara korrekt. Men jag orkade inte vänta längre, jag ringde RL-konsult och terrade dom. Nej okej, inte terrade på det viset, men jag frågade hur det gick... och nog var det positiva svar jag fick! "Så som det ser ut just nu så är det du som kommer att få lägenheten. Blir det inga konstigheter nu så kommer jag att skicka kontraktet i veckan... inflyttning sker 1:a februari"
Haha alltså jag vill bara skrika av lycka! Men jag tänker inte ta ut den för mycket än, för jag har inte fått den än. Inte helt och hållet bekräftat, sen när kontraktet ligger i min hand ska jag skrika, det lovar jag!

Nu ska jag försökra göra något vettigt :D (läs: städa...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0