Toppensöndag

Just nu känner jag mig riktigt pepp, mitt tränande börjar redan ge resultat (det går rätt fort i början när man är helt otränad) och det både känns bra i kroppen och gör mig glad. För det gör verkligen skillnad, det börjar hända saker och den känslan får en att vilja träna ännu mer. Jag ser redan i spegeln (känner det dessutom) att min uppsvällda mage börjar försvinna och vågen (man ska INTE haka upp sig på den) visar redan ett kilo mindre. Underbart!! No more soffpotatis med hängbuk, nu satsar jag på platt mage och en slank(are) kropp. :)

Nu blir det kaffe och youtubande resten av den här söndagen. Åtminstonde sålänge jag har lust med det. säkert bara en halvtimme till, men ändå. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0