Skolorna börjar

Jag tror närmare bestämt att skolorna börjar idag, för det var fullt med folk vid gamla Nicolaiskolan som yrade runder. Och med tanke på detta tänktej jag bli lite nostalgisk, inte för att jag har tyckt om skolan särskilt mycket, men dom bästa stunderna var precis i början, när man hade införskaffat nya block och pennor. Nytt och fräscht, och nya utmaningar väntar. Tråkigt nog var det bara kul två veckor.
Men bara för att jag inte går i skolan nu, tänker jag ändå unna mig ett nytt block och några pennor. Det är ändå saker som jag behöver, dels för låtskrivandet och dels för att jag behöver ett nytt ritblock. Och när jag ändå håller på, ska jag leta fram min gamla lilarutiga skolflickskjol ;)
Lön om 3 dagar, kan den inte komma idag istället!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0