LÖN!

Igår kom min efterlängtade lön, WOHO! Nu hoppas jag bara på att jag får en hel del jobbtimmar denna månaden, i alla fall tillräckligt för att kunna klara mig nästa månad. Jag har lagt undan 2000 kr denna månaden, i första hand om jag skulle vara utan lön (!) nästa månad, men löser det hela sig på bästa sätt kommer jag att lägga dom pengarna på bandet, tills vi ska spela in i studio nästa gång. För den här gången satsar vi på bättre ljud.

Annars idag blir det mest att ta det lugnt, köpa en tidning kanske, för jag ska jobba imorgon. Efter det blir det fest med Linnea och Malin, och utgång senare på kvällen. Det ska bli såå roligt!

Och just det ja, i helgen köper vi även bussbiljetter till och från Stockholm, ojojoj! :D

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej! Jag har röstat på din sko hos nelly.com. Hoppas du vill rösta på min! :) http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=iYJRMy35xxALr3k5DqXHjXib2toKoMzMi7cuuUmfFnpxdPpg4Dld

2010-08-28 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0