Livsförändringar

Jag har tänkt och tänkt, försökt göra något åt eländet jag ser varje dag. Okej, jag överdrev lite där, men jag har försökt allt nu för att få kunna flytta, men hela tiden är där något som ger emot mig så jag tänkte faktiskt ge upp nu. För det första har jag inte råd, för det andra finns det inte billiga boenden, så det går ju redan ihop med det första alternativet. Jag får nog inse som det är, och försöka tycka lite mer om det hem jag har. Första steget blir ju att städa, vilket jag faktiskt ser fram emot, både tredje och fjärde världskriget har varit där inne och härjat.

Jag har en inspirerande dag idag, vilket känns riktigt roligt. Det blev en tatueringstidning och nya hörlurar idag. Då vet jag vad jag ska göra på bussen till jobb imorgon. :)

Och så har jag färgat håret litegrann, den här gången har jag provat Pillarbox red. :)



Det behövs lite nytt i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0