En tidig måndagsmorgon

Godmorgon! Klockan är 06.23 och jag är redan uppe! Grejen med det är att min pojkvän börjar jobba ungefär 05.30 på morgonen, så jag blev väckt när han skulle upp. Sen kunde jag bara inte somna om igen och tänkte, nej vad fan, jag har väl sovit vad jag ska så jag går upp. Och här sitter jag nu!

Efter en stunds dampande lyckades jag få igång modem, dator och tv. Det åskade lite ute innan så S ryckte ut alla sladdar som fanns i hemmet. Alltid bättre med det säkra före det osäkra! I alla fall när det gäller det.

Det känns som hösten börjar närmar sig, dags för en total rensning av hela mitt rum, jag har ungefär en miljon kläder och tror närmare bestämt att hälften måste slängas - ut med gammalt, in med nytt!

Nu blir det kaffe. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0