En helt vanlig fredag

Den här dagen har inte varit något speciellt, inte särskilt händelserik men jag är ändå nöjd med den. Idag hade jag nämligen chefens arbetspass, det kändes riktigt bra, jag jobbade från nio på morgonen till tre på eftermiddagen. Perfekto! Men det blev att jag stanna sisådär en halvtimme längre, för jag och M planerade inför Halloween, hur vi skulle ha det i skyltfönsterna. Med tanke på det, så har jag anmält mig till "konstpåstan," så vi får väl se hur det blir med det. Jag håller tummarna, för det borde väl inte vara några större problem att ställa ut tavlor på mitt jobb?

Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, för imorgon får jag antagligen gå upp tidigt igen, eftersom jag och resten av tjejerna i bandet ska åka till HalmstadKapsylfestivalen och spela. Vi har lite problem med resan dit och hem, tänkte att det skulle vara smidigare med bil men så smidigt blev det inte, eftersom vi inte har fått tag på en. Så det blir till att åka tåg istället, och hoppas på att vi hinner med sista tåget hem. Känns lite surt att det går nio, och vi spelar klockan åtta. Så det blir stress stress och åter stress efter spelningen. Men det får vi stå ut med.

Nu ska jag göra mig en kopp te, det är lite ruggigt om kvällarna nu. Och så har jag varit så förbannat nyttig idag, jag svettades loss på spinningcykeln här hemma, känns riktigt gött! Fan vad man mår bra av att träna ändå. Nu har jag äntligen kommit igång, det är just innan man ska börja som det känns jobbigt.

Men som sagt, en kopp te sen blir det lite nördande med The sims!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0