En eventuell flytt

Mina böner har kanske blivit hörda, men det återstår att se om det är så bra som det låter. Jag har nämligen (eventuellt) hittat en boplats inne i Helsingborg. 4 km från centrum och för ett billigt pris! Det låter riktigt bra i mina öron, nackdelen är bara att jag hyr hos någon annan, det ville jag ju inte från början ;) Men om jag ska ge ut lite mer info så handlar det om ett rum med både kök, toalett och dusch, rummet består av en bottevnåning i en familjevilla... jag får såfall egen ingång, bredband och el ingår i priset. Är jag glad eller? Så in i helvete! För jag tror faktiskt att det kan vara värt. Men jag vågar inte riktigt skrika ut min glädje än, jag får höra med människan som bor där först, och jag hoppas innerligt att detta är en förstående människa som inte dömmer mig efter utseendet (en ring i näsan, trasiga jeans och färger i håret). Jag är trots allt en lugn person. Jag hoppas, jag hoppas JAG HOPPAS verkligen på detta nu! Håll tummarna för mig!



För att dela min glädje och fira det litegrann, delar jag med mig av denna underbara bild från jobb. Här har jag min favoritperuk på mig, den blonda affron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0