Blekning <3

Idag for jag ner till malmö, för att få håret blonderat hos min vän Ida. Hon går i frisörskola där nere och fick sig antagligen en ordentlig utmaning. ;) Jag manade på om att hon kunde bleka bäst hon ville, mitt hår förblir envist kvar på skallen så det är ingen större risk att det ramlar av. Efter x antal timmar började vi nå hyffsat bra resultat, dock fegades det lite med blekningen, fy! Men ljust är det... dessutom jävligt gult. Men det är på väg åt rätt håll, nu ska jag bara stå ut med eländet en vecka och sen fixas det sista till. Det blir att ha peruk på jobb imorgon!

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Ett tips, silvershampoo är skitbra mot att ta bort gult i håret!

2010-04-28 @ 14:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0