To be, or not to be hälsosam

Jag har säkert sagt detta tusen gånger minst, att jag ska ta tag i det hela och börja träna. Eller något. Jag har suttit och kollat lite på bilder från de spelningar som jag och mitt band har haft, och konstaterade ganska fort att jag hade kunnat bli av med några kilon. Ibland är det kul om man får en rälig dubbelhaka på bild, men att ha onödiga fetter som sticker ut lite mycket här och där är inte det snyggaste. Ska man stå på scen och ha kameror som klickar från alla håll, borde man kanske trimma sin kropp litegrann... Så därför tänkte jag försöka (nej, SKA) bli av med några kilon. Kurvor i all ära, men kanske sisådär 5 kilon skulle jag faktiskt kunna svetta bort. Skärpning Ronja, skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0