:S

Det här hände precis utanför vårt hus idag.

Jag vaknade av en sån jävla smäll. Tänkte först att det måste vara dom förbannade lastbilarna som kör som idioter här, tappar grejer på vägen pch har sig. För det ligger nämligen en stenkross liten bit ifrån vårt hus, där det alltid kör lastbilar både till och från.

Jag fick lite halvt panik av den smällen, jag menar, så högt? Så ljudligt? Det kan inte bara ha varit en lastbil som tappade något på vägen. Sen hör jag det - efter några minuter sedan smällen - ljudet av syrener.

Jag hoppade upp ur sängen och slängde på mig kläder. När jag kom ut från min lilla stuga ser jag en ambulans, poliser, någon brandbil och brandmän. Det hade verkligen hänt en olycka. Sen ser jag bilen som har fått hela smällen. Den större delen av bilens frontdel vad nermajad. Det låg delar av bilen på vägen. Läskigt. :S


Kommentarer
Postat av: Gurudas

Jag var med och tog emot en av de skadade i olyckan på HBG lasarett.

2009-10-06 @ 10:13:08
URL: http://gurudas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0