En blogg till...

Jag har gjort en ny blogg. Eller ja, en blogg till, rättare sagt. Tänkte att jag skulle ta och sortera upp skiten här, min blogg är så fördömt rörig. Antingen skriver jag om mitt band, något skit jag har målat, någon fest, lägger upp bilder som jag har ritat eller skriver en massa nonsens. Så jag tog ett nytt steg och gjorde en blogg till. I den tänker jag lägga upp tecknade bilder och serier. Inte helt random, tänkte att perspektivet skulle vara från oss ungdomar i samhället. Hur vi ser på det, hur vi känner och hur vi blir behandlade. Lite om varje, de "vuxna," ekonomin, arbetslösheten osv. Spana gärna in den! Tryck här!

Givetvis tänker jag fortsätta att skriva mitt nonsens i den här bloggen. ;)

Kommentarer
Postat av: Lilly

Tänker inte du borde ha en blogg till utan ta med allt i denna så har du allt samlat istället. :o

2009-09-13 @ 23:22:57
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0